Планування уроків природознавства
за підручником О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко.-К.: Видавництво «Світоч», 2013
за оновленою програмою
за оновленою програмою
1.
| |
2.
|
Джерела знань про природу. Практичне заняття №1 «Ознайомлення з довідковими виданнями природничих наук різних типів»
|
3.
| |
4.
|
Обладнання для вивчення природи. Практичне заняття №2 «Ознайомлення з простим обладнанням для природничо-наукових спостережень та дослідів».
|
5.
| |
6.
|
Навчальний проект
«Жива і нежива природа навколо нас» |
7.
|
Розділ Ι. «Тіла, речовини та
явища навколо нас» – 15 год
Тіла навколо нас. Характеристики тіл. Речовини. Фізичні властивості речовин |
8.
|
Практична робота №1 «Вимірювання маси та розмірів різних тіл»
|
9.
|
Речовини. Фізичні
властивості речовин
|
10.
|
Молекули. Різноманітність речовин Презентація до уроку
|
11.
| |
12.
| |
13.
| |
14.
|
Різноманітність речовин.
Неорганічні та органічні речовини у найближчому оточенні людини.
|
15.
| |
16.
|
Організація спостережень за явищами
природи
|
17.
|
Різноманітність фізичних явищ
|
18.
19. |
Хімічні явища, їх
ознаки Презентація до уроку (перевірка домашнього завдання)
Горіння. Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі. |
20.
21. |
Систематизація та
узагальнення знань
Підсумковий урок по об’єднаній темі «Вступ. Тіла, речовини та явища навколо нас» |
22. |
Розділ ΙΙ. «Всесвіт» (8 годин) + 1 год з резерву
Небо. Небесна сфера.
Небесні тіла. Небесні світила. Видимі рухи світил.
|
23.
| |
24.
|
Практичне заняття №5 «Визначення найвідоміших сузір’їв на карті зоряного неба».
|
25.
|
Сонце
|
26.
|
Планети та планетні системи
|
27.
| |
28.
|
Загальна будова Сонячної системи
Навчальний проект «Наш дім – Сонячна система» |
29.
| |
29.
| |
30
| |
Розділ ΙΙΙ. «Земля – планета Сонячної системи»
| |
31.
|
Форма і розміри Землі.
|
32.
|
Практичне заняття №6 «Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, меридіанів, півкуль»
|
33.
|
Внутрішня будова Землі
|
34.
|
Рухи Землі у просторі. Пори року
|
35.
| |
36.
|
Місяць - супутник Землі
|
37.
|
Способи зображення Землі. Практичне заняття №7 «Знаходження на карті та глобусі материків і частин світу, географічних об’єктів»
|
38.
|
Ґрунт, його значення
і властивості.
Догляд за ґрунтом. |
39.
|
Склад і
властивості повітря
|
40.
|
Нагрівання й переміщення
повітря. Організація спостережень: за повертанням листя і квітів рослин до
Сонця; нагріванням тіл променями Сонця
|
41.
|
Вода на Землі
|
42.
|
Властивості води
|
43.
|
Практичне заняття № 8 «Вивчення
розчинності речовин: глини, олії, лимонної кислоти»,
|
44.
|
Практичне заняття № 9«Дослідження
впливу різних температур на розчинення цукру (солі) у воді»
|
45.
|
Значення води у
природі.
Використання води людиною |
46.
|
Підсумковий урок по темі «Земля як планета»
|
47. |
Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів. (15 год)
Організм. Властивості організмів |
48.
|
Рослини і тварини.
|
49.
|
Гриби і бактерії
|
50.
|
Отруйні рослини, тварини, гриби. Практичне заняття №10«Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами свої місцевості»
|
51.
|
Чинники середовища на планеті Земля
|
52.
|
Пристосування організмів до періодичних змін середовища
|
53.
|
Визначення організмів за визначниками.
Практичне заняття №11 «Визначення
назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою
атласів-визначників»
|
54.
|
Наземно-повітряне середовище життя організмів. Організація спостережень за основними властивостями живих організмів
|
55.
|
Водне середовище життя організмів
|
56.
|
Ґрунтове середовище життя організмів
|
57.
|
Взаємозв’язки між організмами у природі
|
58.
|
Екосистеми
|
59
| Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини» |
60.
|
Екскурсія «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості»
|
61.
|
Узагальнення знань з теми
«Планета Земля як середовище життя організмів».
|
62 |
Тема 3. Людина на планеті Земля(7 +1 год.)
Зв'язок людини з природою |
63.
|
Екологічні проблеми та їх
подолання. Практичне заняття №12 «Дослідження екологічних проблем
своєї місцевості»
|
64.
|
Охорона природи. Червона книга
|
65.
|
Практична робота №2 «Складання Червоної книги своєї місцевості»
|
66.
|
Заповідники, заказники, національні парки
|
67.
|
Навчальний
проект «Смітити не можна переробляти»
(про «друге життя» побутових речей) |
68.
|
Підсумковий урок по темі «Людина на планеті Земля»
|
69.
|
Повторення
|
70.
|
Повторення
|
Немає коментарів:
Дописати коментар